Különleges daruzási feladat elvégzésére kaptunk megbízást régi partnerünktől. A 2 db egyenként 4.6 tonnás turbina cseréje során a feladat komplexitását az adta, hogy rendkívül szűkös hely miatt daru horog és csörlő nélkül lehetett csak elvégezni az emeléseket. További, kihívást jelentett, hogy az egyes emeléseket csak a gém ki-és beteleszkópozásával lehetett elvégezni.
Ahogy arról a korábbi bejegyzésünkben már beszámoltunk, 2023. januárjában kezdtük el a W-Scope Hungary Plant Kft. gyáregységének főépületét képező szerkezeti elemeinek helyszíni szerelését és daruzását. A munka jelenlegi fázisában néhány esetben 18-22 méter közötti távolságba kell daruzni a 55-65 tonna közötti pilléreket, mert egy pincehelység miatt nem lehet közelebb állni.
A KCR-s teherautók legnagyobb előnye, hogy nem csak szállítás, de a daruzás is végezhető velünk. Autódaruktól eltérő emelési tulajdonságokkal rendelkeznek, így olyan típusú daruzási munkákat is tudnak elvégezni, amelyekhez az autódaruk már nem lennének megfelelőek. Október elején egy ilyen jellegű munkát végeztünk el Palfinger PK 48002 EHE típusú KCR-s teherautónkkal Budapesten., a II. kerületben a Bimbó úton.